Fler svar/MOA

Lite fler svar kommer här:
 
Varför fastnade du så mycket för just travare? svar: Jag har vuxit upp med travhästar. Mamma hade en som hette Pärla när jag föddes, sen Wilma, Sen Månen och sedan Ester. De har alltså alltid funnits inpå mig så att säga. Deras temperament är så himla underbart och jag har aldrig träffat en aggressiv eller ouppfostrad travare. De är skötta av människor från dagen de föddes, så de har otroligt temperament!
 
Vad tycker du om din hemklubb? Hört mycket om den.. svar: Ärligt. Den är väl okej. Som privatryttare är den superduperbra, men som ridskoleryttare trivdes i alla fall inte Jag (talar bara för min åsikt nu!!). Så jag svarar Okej. Nu när jag rider för STRK som privatryttare så är den jättebra!
 
Kommer du hålla på med hästar hela ditt liv? svar: Absolut!
 
Hur gammal var du när du började rida? svar: Fick min första egna ponny när jag var 2, men har ridit varje dag och ridit seriöst sedan jag var 8 år.
 
Stallkväll/kväll med kompisar? svar: STALLKVÄLL!!
 
Har du känt dig mer offentlig på skolan o stan mm efter bloggen startades? svar: Ja. haha. Folk som aldrig någonsin ens sagt hej till mig ser mig plötsligt o vill snacka. Lite kul ;) Sen att jag & Sonny fått en fanpage på insta är ju gött!
 
Vad ska din nästa häst vara för ras? svar: Den hästen jag faller för. Men jag hoppas väl att det blir travare. Antingen kall, eller varmblod :)
 
Hur mycket tid lägger du på stallet/skolan varje dag? och kompisar? svar: Stall: ca 4-6 timmar/dag.
Skolan: jaa tiden jag är där, hemma typ 10 minuter..
Kompisar: 0 minuter. Har mina bästa vänner i stallet <3 <3
 
/Moa
Denna bilden tycker jag om mycket. från vänster är det Black As Velvet (Sammie), sedan är det Wilma och ponnyn är min första ponny Flickery :)
 

Postat av: emmy

Är du aldrig med kompisar utom i skolan?? :O

2014-09-27 @ 17:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback