Lägga sig nu tror jag

Ja nu ska jag lägga mig för att jag är faktiskt ganska trött och jag lägtar tills i morgon för i morgon blir det skritt på Aron och Jeanne d´arc ska med ut och gå. Så de kommer bli lite kul faktiskt att bara umgås med hästarna. 
 
Idag har de vart en riktigt skön dag. De började med en långtråkig skoldag och sen blev de hem och sen hade fin middag med familjen. Sen pratade jag faktiskt med Linnea, våran headergörare och en av mina bästa kompisar. De är faktiskt första gången jag har pratat med henne och hon är riktigt trevlig när man pratar med henne live också. Sen kom ett par kompisar hit och vi kollade på Idol och de var riktigt roligt. Sen nu på kvällen så har Jag pratat med Isabelle johansson , hon som har gjort våran design och hon är också en väldigt bra vän till mig så vi har också pratat live och hon var också sjukt trevlig. Så ja de har vart mycket kompis  denna dagen. Jag tycker ni Ska kolla in deras bloggar.
 
Här är Linnea´s och Här är Isabelle´s
 
Nu säger jag godnatt och jag älskar er alla. Ni ska se vad moa har fixat till bloggen.Det kan vi kalla reklam :D
 
Jag och bästaste vännen Frida
 
/Sonny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback